Nieuwjaarsconcert Senioren Orkest Amstelland

Op zondagmiddag 15 januari jl. hield het Seniorenorkest Amstelland haar jaarlijkse nieuwjaarsconcert bij ons in de Urbanuskerk, welke georganiseerd werd door de stichting Vrienden van de Urbanuskerk. Verworden tot een traditie waarbij vele dorpsgenoten en mensen van ver daarbuiten hun weg naar de kerk vinden om te genieten van een zeer aantrekkelijk en gevarieerd programma.
Dit jaar waren er welgeteld 200 aanwezigen die o.a. genoten van muziek uit de film 'Out of Africa' en 'The Lion King', om maar 2 nummers te noemen uit een nog veel uitgebreider program. Het concert werd gepresenteerd door mevrouw Ria v.d. Heide-Leereveld. Na afloop volgde, ondertussen ook een traditie, de nieuwjaarsborrel waarbij jong en oud elkaar het allerbeste voor 2017 konden wensen. Glühwein, warme chocolademelk, koffie en thee stonden daarbij ruim voorradig klaar om de feestvreugde te vergroten. De opbrengsten van het concert, d.m.v. een collecte, komen ten goede aan het spaardoel van de stichting Vrienden, nl. de prachtige glas-in-lood-ramen van de Mariakapel.

Voor een fotoreportage kunt u de volgende link aanklikken: https://myalbum.com/album/EjG4y0lFRw1Q

We kijken terug op een wederom zeer geslaagd evenement! Graag willen we hierbij het Senioren orkest Amstelland, de stichting Vrienden, aanwezigen en alle mensen die deze dag en reportage mogelijk hebben gemaakt van harte bedanken voor hun inzet.